O autorce

Petra Vrbová, Ph.D., je odbornicí na management a marketing s bohatými zkušenostmi v oblasti HR marketingu a employer brandingu. Její akademické zázemí zahrnuje doktorát z managementu, který jí poskytuje solidní teoretický základ pro praktickou aplikaci moderních postupů v podnikání. Kromě své knihy se Petra donedávna aktivně věnovala výzkumu a publikacím v oblasti logistiky a elektronické výměny dat (EDI). Její práce byly publikovány v uznávaných konferenčních sbornících a odborných časopisech.

Mezi její nejvýznamnější publikace patří:

  • Comparison of Consignment and Buffer Stock Concept in the Czech Republic (2018)
  • Various Electronic Data Interchange (EDI) Usage Options and Possible Substitution (2018)
  • Process of Consignment Stock Implementation (2016)

Ve svých textech se Petra soustředí na inovativní přístupy k logistickým modelům a implementaci moderních technologických řešení, což ji činí nejen inspirativní autorkou, ale i praktickou pro široké spektrum odborníků.

Kromě článků ohledně skladového hospodářství publikovala řadu článků pro tehdejší tyinternety.cz jako například:

  • Jak získávat potenciální zákazníky online
  • Efektivní sběr leadů aneb jak na správný kontaktní formulář
  •  Jak na efektivní SEO na YouTube
  • Jak si zajistit leady pomocí autoresponderů
  • Jak správně zacílit na zákazníky promocí Consumer Barometru od Google
  • Jak zaktivovat leady, které se ještě nestaly vašimi zákazníky
  • Jak změřit efektivitu spolupráce s influencery

Petra Vrbová také působí jako lektorka a konzultantka v oblasti HR marketingu a employer brandingu. Pedagogicky se zapojila do výuky na Univerzitě Pardubice, kde se věnuje výuce marketingu a managementu. Nárazově přednášela HR marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. Absolvovala studijní stáže na zahraničních univerzitách – na Universidade da Madeira, kde se soustředila na management a marketing, a na Friedrich Schiller Universität v Jeně, kde se zaměřila na ekonomii a management. Kromě toho má pracovní zkušenosti z Malty, kde působila v oblasti marketingu.

Petra je podnikatelka a odbornice na HR marketing a employer branding s dlouholetými zkušenostmi v oboru. Svou kariéru zahájila v klasické marketingové agentuře a personální agentuře, kde vedla komplexní recruitment marketingové aktivity. Její praxe zahrnuje práci v českých i zahraničních firmách v Německu a na Maltě, kde působila v oblasti online i offline promo kanálů.

V současnosti se Petra věnuje nastavování a realizaci strategií pro budování značky zaměstnavatele, koordinuje ambasadorské programy, navrhuje náborové kampaně a vede školení. Je také autorkou knihy o sociálních sítích v budování značky zaměstnavatele a pravidelně publikuje na toto téma na sociálních sítích. Také je nově lektorkou v rámci Pokročilé akademie SUHR, kde se specializuje na školení v oblasti HR marketingu a employer brandingu. Kromě toho se věnuje školení podniků v rámci programu 100 pro gastro, kde pomáhá zlepšovat marketingové strategie a employer branding v gastro průmyslu. Stojí také za projektem Digital HR Marketing, kde vytvořila online kurzy zaměřené na employer branding, HR marketing a ambasadorské programy.

Propojte se s autorkou na sociálních sítích

Nebo navštivte její web