Pozvánka na křest knihy

Sociální sítě při budování značky zaměstnavatele

4. 12. 2024 od 18:00, Pankrác, Praha 4

Děkuji vám za zájem o sociální sítě při budování značky zaměstnavatele a o mou knihu, která se věnuje přesně tomuto tématu. 

Tímto vás zvu na slavnostní křest mé knihy, kterou si budete na místě moct i koupit.

Vzhledem k omezené kapacitě prostoru 40 osob vás prosím o vyplnění závazné přihlášky, pokud plánujete na křest přijít. Pomůže mi to zajistit pohodlí pro všechny, včetně dostatku občerstvení a knih. Také mi prosím v přihlášce dejte vědět, zda si budete chtít na místě koupit knihu a kolik kusů, abych je mohla připravit. Formulář k registraci najdete níže.

Co nás čeká?

  • 18:00 – Zahájení křtu a úvodní přivítání
  • 18:05 – 18:30 – Význam sociálních sítí v budování značky zaměstnavatele + příběh knihy, jak vznikala a co se dělo v zákulisí
  • 18:30 – 18:50 – Miloš Křepelka – ambasadoring na LinkedIn
  • 18:50 – slavnostní křest knihy 
  • 19:00 – 20:00 – Nákup knihy, networking a občerstvení

Ráda bych tuto příležitost využila, abyste si knihu mohli zakoupit a rovnou si odnést, protože vzhledem k vytíženosti přepravních společností od druhého týdne v prosinci pravděpodobně zastavím expedici do Vánoc.

Knihu můžete zakoupit na místě, a to v hotovosti i kartou. Doporučuji ale provést nákup předem a v přihlášce zvolit možnost „Vyzvednutí při křtu“.

Přihláška k účasti na křtu?

Formulář

V této knize najdete:

Strategie a nástroje

Detailní přehled o tom, jak vybudovat a spravovat značku zaměstnavatele, která skutečně rezonuje s vaším cílovým publikem.

Praktické rady

Detailní přehled o tom, jak vybudovat a spravovat značku zaměstnavatele, která skutečně rezonuje s vaším cílovým publikem.

Případové studie

Konkrétní příklady a úspěšné strategie z českého i zahraničního trhu, které vám poskytnou inspiraci a konkrétní kroky.

Úvodní slovo autorky

Ing. Petra Vrbová, Ph.D.

„K sepsání této knihy mě přivedly dotazy účastníků mých školení o employer brandingu a HR marketingu. Nejen jim je totiž jasné, o jak zajímavý a funkční prostor pro prezentaci společnosti a komunikaci nejen s kandidáty se jedná. Navíc také brzy již bude generace Z pokrývat až čtvrtinu pracovního trhu. Právě tato generace je známá svou oblibou v chytrých zařízeních a sociálních sítích.  Navíc nikoho už asi nepřekvapí, že podle průzkumu si až 59 % kandidátů dělá na společnost názor na základě jejich obsahu na sociálních sítích.“

Těším se na vás i s mým organizačním týmem!

Petra Vrbová